søndag den 30. november 2014

Thanksgiving #2 og Puck's fødselsdag

Lørdag morgen var jeg med Aly og pigerne ude i nogle små lokale butikker, for lørdagen efter Thanksgiving er "shop small Saturday". Det var meget hyggeligt (selvom det ikke var nogle ligeså gode tilbud som Black Friday), og jeg fik mulighed for at tage i nogle butikker som jeg aldrig havde været i før. Aly endte med at købe et kæmpe spejl, som jeg blev nødt til at sidde med hele vejen hjem, som heldigvis ikke var alt for lang.

Omkring kl 13 kørte Aly mig hen til Emily, fordi hendes familie havde inviteret mig med til deres Thanksgiving, som de fejrer et par dage senere end normalt, fordi de gerne vil have at deres venner også kan komme, og at det ikke skal forhindre dem i at være sammen med deres familie. Jeg glædede mig rigtig meget, for hvorfor kun fejre Thanksgiving én gang, når du kan gøre det to!
Jeg kender hendes familie rigtig godt (de er nærmest min anden familie herovre!) og det var helt vildt hyggeligt! Emily og jeg sad på hendes værelse det første stykke tid og bare snakkede, og bagefter tog vi med hendes storebrødre hen til parken for at spille football (som jeg forresten er fuldkommen elendig til!!), for at forbrænde nogle kalorier inden vi skulle igang med at spise - for det er stort set det som Thanksgiving går ud på :-P
Jane Ann er en virkelig god kok, og man kunne tydeligt se at hun havde brugt super lang tid på at få lavet alt det mad, for der var virkelig meget forskelligt at vælg i mellem. Jeg tror aldrig nogensinde jeg har set så meget mad samlet i et hus! Der var alt muligt, lige fra kalkun og skinke til kartoffelmos, stuffing og endda hele 8 forskellige tærter! Det tog os omkring 2 timer at spise, fordi der er så meget og man bliver altså nødt til at tage en lille pause mellem portionerne... Da vi havde spist brugte vi resten af aften på at spille kortspil (som jeg tabte rigtig stygt i!)




Jeg var nødt til at tage hjem kl 18, fordi Puck havde inviteret mig til hendes fødseldags fest, som jeg også rigtig gerne ville med til. Jack (en dreng som vi spiser frokost med) var der også + en pige som der hedder Emma, som er en af Puck's naboer. Derudover var der også nogle voksne som er nogle af Brian og Hilda's venner, men dem så vi ikke så meget til. Vi brugte det meste af aften på at spille "heads-up", som er en app hvor man holder sin telefon op, som så skriver en ting/person som de andre skal få en til at gætte, uden af sige ordet. Det var SÅ sjovt, og klokken var næsten midnat inden jeg kom hjem, og jeg var super træt der, for det havde været en mega lang, men god og sjov dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar