onsdag den 19. november 2014

Lost Holiday

Noget som jeg ikke har nævnt før er at jeg er blevet castet i min skolens jule forstilling. Det er et originalt stykke kaldet: "Lost Holiday". Det er min teater lærer, Ms. Garcia, som står for det, og hun spurgte mig om det var noget jeg kunne være interesseret i. Det syntes jeg lød meget sjovt, så jeg var til audition og jeg fik en rolle! Det er en meget lille forstilling og vi har kun omkring 2 uger til at øve, da vi skal fremføre engang i midten af december. Vi ved ikke helt endnu hvornår eller hvordan men det er noget som min lærer skal have aftalt med skoleledelsen. Hun håber vi kan have en dag hvor vi gør timerne lidt kortere, og så har hele skolen til at komme og se det, men det er ikke sikkert vi kan få lov til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar