fredag den 21. november 2014

Dead man's cellphone

I torsdags var jeg henne for at se min skoles stykke "Dead man's cellphone". Jeg skulle hen og se det fordi jeg skulle skrive en stil om det til min teaterklasse, men jeg tror nu at jeg var taget hen for at se det alligevel.
Det startede kl. 19, så Ashley og jeg valgte bare at blive efter skole i stedet for at tage hjem og så komme tilbage senere. Vi hyggede os rigtig meget, og vi fik kantine mad til aften, så nu har jeg også prøvet at få det! Det var ikke fordi det smagte vildt godt, men det var fint nok, og det mættede.

Kantine mad...
Da klokken var ved at nærme sig 19 gik vi hen til performance hallen hvor det blev vist, fordi vi gerne ville have en god siddeplads, for Ashley's lillesøster havde hovedrollen.
Stykket var rigtig godt, og det var virkelig hyggeligt at tilbringe dagen med Ashley. Da det var færdigt mødte jeg også Adriana (Ashley's søster) og fik snakket med hende - og hun er virkelig sød!
Fordi jeg skulle se stykket, endte jeg med først at være hjemme kl 21 den aften, så jeg var virkelig træt, for det havde været en MEGET lang dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar