tirsdag den 18. november 2014

Babysitting og Sydney's fødselsdag

Fredag tog Aly hjem til hendes forældre i Illinois, fordi hendes far fyldte 70 og hun skulle fejre hans fødselsdag med hendes familie.
Hun kom først hjem mandag aften, og det betød så at Seth og jeg havde børnene alene hele weekenden. Om søndagen skulle Seth til et racerløb så jeg havde dem alene om morgen. Han tog afsted allerede kl 7 så jeg skulle RIGTIG tidligt op en LØRDAG morgen! Seth mor, Bonnie, skulle komme og hjælpe mig med at passe dem omkring kl. 9:30, men hun kom så først kl 11:15... 
Selvom de godt kan være en håndfuld (og det kan være svært at overtale dem alle tre til at gøre det samme!) hyggede vi os alligevel. Vi tog i parken en times tid, så de kunne bruge noget af al deres krudt, og bagefter lavede vi et slot under spisebordet og legede ballerinaer :-) 

Heldigvis kom Seth tidligt hjem (ca. kl 15) så jeg fik en lille pause. Om aften var med jeg med Emily ude og spise, hvilket var rigtig hyggeligt, og det var også rart at være sammen med en teenager i stedet for tre 6-8 årige. 

Søndag var det Sydney's 8 års fødselsdag. Hun var en smule ked af at Aly ikke kunne være der, men vi hyggede os alligevel. Da det var søndag var vi selvfølgelig i kirke, men vi droppede dog søndagsskole. I stedet tog vi hen til Papa's Barbeque, som er hendes ynglings restaurant. Fik fik rigtig Texas-BBQ der, så der fik jeg prøvet en masse ny mad.
Selvfølgelig skulle hun også have kage, så vi tog hen til "what's up cupcake" så hun kunne vælge en der. Resten af dagen brugte vi ved Bonnie's hus, og så var den weekend ovre. 

Sydney nyder hendes cupcake

Ingen kommentarer:

Send en kommentar