onsdag den 19. november 2014

MANNA og lidt shopping

Så er endnu en weekend allerede gået, og som sædvanligt gik den super hurtigt!
Lørdag skulle jeg tidligt op fordi vi skulle hen og hjælpe en organisation der hedder MANNA, ved at pakke poser med mad til de fattige og hjemløse. Det var en kold morgen med da vi kom 8:30 var der allerede en masse mennesker som stod i kø for at få nogle poser. Emily var der også, så jeg snakkede en del med hende mens vi pakkede poser, og vi fik hurtigt varmen ved at arbejde. Omkring kl 12 havde alle fået noget mad med dem hjem, og vi var også næsten løbet tør for både poser og mad. Da vi havde rodet op, kørte Seth mig hen til Puck fordi vi skulle ud og shoppe i Galleria. Centeret var virkelig proppet, fordi der var vis et skøjteshow med nogle berømte kunstskøjteløbere eller sådan noget. Puck og jeg så en smule af det, men vi havde ikke så lang tid der, og vi ville hellere bruge vores tid på at shoppe. Jeg fik brugt alt for mange penge, men jeg havde også brug for at få købt noget mere og varmere tøj.
Da vi var færdig tog jeg hjem til Puck og hendes familie. Der hyggede vi os resten af aften ved at spille uno og monopoly samt drikke varm kakao med skumfiduser på dåse!

Søndag starten dagen ud med kirke (den havde i nok ikke set komme! haha) men efter gudstjenesten var færdig var der frokost i kirken, for at fejre dens jubilæum. Jeg sad sammen med de andre teenagere og hyggede.
Jeg fik også snakket lidt med Zac (en college studerende som spiller på orgelet i kirken). Han lærer tysk, så hver gang jeg ser ham vil han gerne snakke med mig, og selvfølgelig foregår det på tysk - og jeg må indrømme at det er ret sjovt at se andres ansigtudtryk, når de ikke har nogen som helst ide om hvad man siger!
På grund af frokosten i kirken kom vi ret sent hjem, så jeg fik lavet nogle lektier inden jeg tog med Aly til Youth. Vi lavede ikke rigtig noget til Youth, vi snakkede bare lidt og det var så den aften...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar