tirsdag den 2. december 2014

The Nutcracker ballet

Emily's familie havde inviteret mig med ud og se nøddeknækker balletten i søndags. Det var min fødselsdagsgave fra dem, og jeg havde glædet mig til at komme hen og se den i ugevis!
Om morgen havde Aly og jeg været henne for at arbejde på Rebuilding Houston together (igen!) og vi blev alligevel ikke helt færdige med huset, så vi bliver nødt til at gøre det en gang til! Fordi jeg havde arbejdet hele dagen, trængte jeg i den grad til et bad, og når man skal hen og se ballet, er det en smule fancy, så det tog også lidt længere tid en sædvanligt for mig at gøre mig klar. Emily og hendes familie hentede mig omkring kl. 17:30, fordi vi skulle ud og spise (på et rigtig godt, og rimelig fint sted) inden forestillingen gik i gang. Hendes familie er bare SÅ søde, så jeg hyggede mig rigtig sammen med dem.
Balletten var så flot! Jeg havde aldrig set en balletopvisning før, så jeg havde ikke nogle ide om hvad jeg kunne forvente, men jeg elskede det! De var vildt gøre, og de fik det hele til at se så let ud. Det var en helt fantastisk aften, og jeg var bestemt ikke skuffet efter at se den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar