tirsdag den 4. november 2014

The Addams Family - Musical

Lørdag d. 1 november var den første lørdag i måneden hvilket vil sige at at vi har den månedlige pancake breakfast i kirken. Den her gang skulle vi være der kl 8 om morgen, fordi de havde brug for noget ekstra hjælp til at forberede det hele, så jeg skulle ekstra tidligt op!
Det er dog det hele værd når man er sammen med en masse skønne mennesker, og ser hvor taknemmelige, alle dem som vi hjælper,  er for det vi gør - det giver en sådan en dejlig følelse indeni.
Efter vi var færdige spurgte min ven Trevor og hans family (som også altid hjælper der) om jeg ikke ville med dem ud og se en musical og ud og spise om aften. Den var jeg helt med på, så der fik jeg også lige nogle planer for om aften.

Da vi var færdige med at servere pandekager og havde ryddet op, tager vi normalt hjem, men den her gang blev vi, for der var nogle gamle damer som lavede noget som hedder "Operation Christmas Child". Det er et projekt hvor vi pakker nogle ting (blyanter, legetøj, sæbe, tandbørste og alt muligt andet) ned i nogle skotøjsæsker, som så bliver sendt til nogle børn i fattige lande, så de også få en julegave.
Da vi havde gjort det, var det tid til at tage hjem, men det varede ikke særligt længe før vi igen var på farten. Aly og jeg tog ud for at shoppe lidt, jeg fik dog ikke rigtig købt noget... Da vi kom hjem igen var det lige før at Trevor, Denise og Stoney (hans forældre) kom og hentede mig. De tog mig med på Barnaby's som har nogle af Houstons bedste (og største) burgere. Da vi var færdige med middag kørte vi hen til Herman park, hvor musicallen blev spillet i et amfiteater. Det var en smule køligt den aften, så jeg lånte en af Aly's jakker, for jeg har stadig ikke fået fat i en, og det var også første gang jeg havde brug for en. Vi kom i god tid, så Trevor og jeg gik lidt rundt i parken for at få tiden til at gå. Musicallen vi skulle se var "The Addams Family". Jeg kan svagt huske at have set tegneserien nogle gange som barn, så det var rigtig sjovt at se. Skuespillerne var virkelig gode, og det var så sjovt og super godt lavet. Engang til foråret viser de "Legally Blonde" og den vil jeg helt sikkert også gerne ind og se, men det må jeg se om jeg får tid til, når det nærmere sig - der er jo lang tid til endnu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar