lørdag den 29. november 2014

Black Friday

Dagen efter Thanksgiving var det Black Friday. Black Friday starter faktisk allerede torsdag aften, og det er et event som sker hvert år, hvor stort set alle butikkerne har åbent hele natten og har nogle virkelig vanvittige udsalg!!
Aly og jeg skulle selvfølgelig også ud og prøve det (hun elsker et godt udsalg og syntes også at jeg skulle have lov til at prøve at se hvordan det var), så vi stod rigtig tidligt op om fredagen for at tage ud og shoppe. Vi tog hen til en skobutik som havde helt vildt gode tilbud! Hun havde advaret mig om at jeg nok aldrig havde set noget ligende før, og det havde hun sandlig ret i! Der var sindsygt mange mennesker der, og der var en medarbejder der gik rundt med en megafon og fortalte om de forskellige udsalg, og også sagde at nu var der f.eks. udsalg på de her sko de næste 5 min, og så løb alle folk derhen med det samme! Jeg endte med at købe 4 par sko til omkring 300 kr. hvilket var virkelig vildt! Jeg fik 2 par sko til 10 dollars hver, et par converse til under halv pris og selvfølgelig skulle jeg udnytte lejligheden til at få mig et par cowboystøvler!
Det var virkelig sjovt at prøve det, og det skader da heller ikke at få en masse ting MEGET billigere end normalt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar