onsdag den 5. november 2014

Sightseeing med Emma

Søndag skete der selvfølgelig også en hel masse!

Om morgen skulle vi.... kan i gætte det?.... Ja, det er rigtigt! - vi skulle selvfølgelig i kirke! Ingen overraskelse der.
Den her gudtjeneste var dog en lille smule speciel, fordi det var allehelgen, så den var en del længere end normalt. De læste bl.a. også navnene på alle dem, som var døde i løbet året op, og imens kunne man gå op til alteret og tænde et lys. Der var dog et lille uheld med lysene. Det som vi brugte til at tænde dem med, var nogle kæmpe tændstikker, som man skulle stikke ned i en spand med sand for at slukke. Der var dog nogle der ikke helt havde forstået at man skulle stikke dem ret dybt ned for at være sikker, så lige pludselig var der ild i hele spanden, og vi var nødt til at bruge vandet fra døbefonden for at slukke det!! Heldigvis spredte ilden sig ikke og vi fik den hurtigt under kontrol, så vi kunne fortsætte.
Efter gudstjenesten tog jeg i søndags skole og bagefter tog vi på El Real, for at få brunch.

Emma havde spurgt mig om jeg ville lave noget om lørdagen, men det fik jeg på ingen måde tid til, så vi var sammen søndag i stedet for. Hun hentede mig efter brunch og så tog vi på sightseeing rundt i byen. Vi tog hen til et skilt hvor der står "greetings from Houston" for at tage nogle billeder, i parken og vi var også lige et lille smut i Downtown.







Efter vi havde leget turister, og var på vej hjem igen for at tage til Youth, ringede Aly til mig fordi hun gerne ville have os til at køre hen og købe pizza. Det var nemlig hende og jeg skulle stå for mad den dag til Youth (hun havde sagt at hun ville gøre det, da jeg skulle være sammen med Emma), og hun var faldet i søvn og havde et møde inden, så hun havde ikke tid. Så på vejen hjem tog vi lige forbi det nærmeste pizzaria og forbi Emmas hus, for at hente hendes lillebror, og så satte vi endnu engang kursen mod St. Matthews. 
Til youth snakkede vi også om allehelgen, men ellers hyggede vi bare og legede indtil vi skulle hjem. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar