mandag den 8. december 2014

Wintercamp

Så den her weekend har jeg været på Wintercamp med Younglife. Jeg havde set frem til det hele ugen, for rigtig mange af mine venner var med sidste år, og havde snakket rigtig meget omkring det, og det lød rigtig sjovt! Efter skole havde jeg selvfølgelig Lost Holiday prøve (så jeg kom hjem kl. 18), og jeg skulle være ved en Wallmart 10 min fra mit hus kl 18:30, så jeg havde en smule travlt. Jeg havde dog pakket dagen før, så jeg skulle bare skifte og så afsted. Vi skulle køre sammen i de gule skolebusser, og jeg bare sige at de er fuldstændig forfærdenlige at køre i!!!  Vi skulle køre i lidt mer end en time, og vi sad nærmest og hoppede hele vejen i vores sæder! Det var frygteligt!... Nu har jeg dog prøvet det, og det var vel også en oplevelse på en måde.

Den første aften lavede vi ikke så meget andet en af have en worship service, få hygget lidt i hytten, og lært hinandens navne. Vi blev oppe til omkring kl 3 om natten og sad og snakkede ;-)
Lørdag var en meget lang dag. Vi startede dagen med morgenmad og worship service, og bagefter var der nogle aktiviteter for pigerne, mens drengene lavede noget andet. Efter frokost og endnu en worship service var det pigernes tur til at tage ud i skoven til klatring og en svævebane. Desværre var vi så mange at ikke alle fik lov til at prøve, fordi vi var forsinket og det blev mørkt super tidligt. Efter aftensmad havde vi ENDNU en worship service. Den her var længere end de andre, fordi der også var en masse konkurrencer hvor der var en person fra hver hytte der deltog i noget. Chelsea skulle konkurrere fra min hytte, og hun vandt (stort!) og vi fik en præmie, ved at vi måtte blive efter alle de andre skulle i seng, og få is og cola (hvilket faktisk smager overraskende godt) Resten af aften brugte vi på hyggetid i vores hytte indtil klokken var rigtig mange. 

Søndag var den sidste dag på lejren. Efter morgenmad havde vi selvfølgelig worship service, og bagefter var det tid til at tage hjem. Vores bus var dog forsinket fordi de havde kørt forkert, så vi brugte den ekstra time på at lege med hinanden. Da vi kom hjem var vi allesammen super trætte efter en lang weekend med ikke særlig meget søvn, men det var super sjovt, og jeg er så glad for at jeg besluttede mig for at tage med!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar