torsdag den 11. december 2014

Forestilling og musical?

I går havde vi premiere (og det var også den eneste forestilling) på Lost Holiday. Jeg må indrømme og sige at jeg var ret nervøs for hvordan det dog skulle gå, for hvergang vi havde gået igennem det var der gået noget galt. Vi havde endda været nødt til at møde tidligt om morgen den dag, for vi havde brug for at køre det hele igennem en sidste gang, og få styr på alle kostumerne.
Vi skulle vise stykket lige efter skole, og jeg var ret overrakset over hvor mange der rent faktisk var kommet for at se det. Heldigvis havde vi ikke nogle problemer da der var publikum på, og folk virkede til at have nydt det.

I dag fandt jeg også ud af at jeg har fået en rolle i vores musical, som vi skal til at arbejde på efter jul. Jeg var til audition i sidste uge, men jeg havde ikke troet at jeg ville få en rolle (for jeg kan virkelig ikke finde ud af at synge!). Der var omkring 70 personer som auditionede og der var kun 25 roller, så jeg havde ikke troet at jeg var en af dem, men jeg blev rigtig glad for at finde ud af at jeg var. Jeg tror det bliver rigtig sjovt at være en del af, for jeg elskere virkelig at lave Lost Holiday, selvom det bare var 2 uger, og det bliver rart at blive ved med at have noget og se frem til efter skole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar