søndag den 14. december 2014

Småkager og Lights in the Heights

I går have vi Rebuilding Houston Together for sidste gang, og jeg er nu nået til et punkt hvor jeg aldrig har lyst til at se det hus igen! det tog heldigvis ikke så lang tid som sædvanligt, da vi ikke manglede så meget, så vi var allerede færdige kl. 13. Da vi var tidligt færdige kunne jeg hen og dekorere småkager med Younglife pigerne.Jeg var blevet inviteret, men jeg troede ikke at jeg kunne komme, men jeg var så heldig at jeg lige kunne nå det alligevel. Det var bare SÅ hyggeligt. Vi brugte de første par timer på at dekorere (og spise) småkager, og da vi var færdige havde vi så mange at, vi tog hen på den nærliggende brandstation for at give dem småkagerne. Det blev de rigtige glade for, og vi havde hygget os ved at lave dem, så det var en win-win situation ;-)

Om aften var der "Lights in the Heights"som er en slags lys-festival, hvor der er tre gader som går helt amok med at dekorere deres huse med en masse lys og pynt. Politiet afspærrer vejene, og så er der en masse mennesker, som går rundt i gaden, og går til fester, Det var virkeligt flot, og jeg mødte tilfældigvis Brian, Hilda og Puck, så Seth og jeg tog med dem rundt til nogle forskellige fester de var inviteret til. Det var første gang Seth mødte Brian og Hilda, men de kom vældig godt ud af det med hinanden. Jeg kom ret sent hjem, så jeg var ret træt bagefter, og gik lige på hovedet i seng!



Et par af vores smukke småkager
Den bedste værtsfamilie i verden






Ingen kommentarer:

Send en kommentar