fredag den 2. januar 2015

Nytårsaften

Nytårsaften kom Aly og Seth tilbage fra deres tur til St. Louis. Vi brugte det meste af dagen på at pakke alle vores ting, fordi vi havde planlagt at skulle gøre meget tidligt næste dag.
Om aften tog vi til hen til en af Aly's gamle veninder, og fejrede nytåret. Fordi vi skulle hjem igen kl 19, så vi nytårs showet fra London og fejrede en slags nytår der. Pigerne gik i seng allerede kl. 20 som sædvanligt, men jeg blev oppe sammen med Al for at se showet i Times Square. Da det var færdigt gik vi begge i seng, og det var sådan set min nytårsaften. Det var en smule trist at der slet ikke var noget fyrværkeri udenfor, men det er ulovligt selv at fyre det af her, så det er kun bestemte steder at det bliver gjort. Jeg må indrømme at jeg savnede nytårsaften i DK, hvor jeg normalt plejer at være sammen med nogle venner eller sådan noget, men det må jeg jo bare gøre næste år ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar