lørdag den 3. januar 2015

Back to Texas

Turen hjem fra Illinois forløb ret meget som turen derop (det indeholdt stadigvæk en masse gråd, men det kunne have været meget værre). Efter den første dag overnattede vi i Texarkana (grænsen mellem Texas og Arkansas), og den næste morgen kørte vi så det sidste stykke hjem til Houston.
Vi var nok hjemme omkring kl. 15, og da vi havde været der omkring en halv time, kom Emily pludselig på uanmeldt besøg. Jeg havde skrevet lidt med hende på vej hjem, så da hun vidste at jeg helt sikkert var hjemme igen, kom hun forbi, for at give mig min julegave. Hun havde købt et tørklæde som forestiller et kæmpe Texas flag og en sherif stjerne med mig navn til mig, da hun tænkte det ville være en sjov souvenir, og så havde hun også malet det her billede til mig!!!


Jeg blev virkelig glad da jeg fik det, og jeg skal helt sikkert have det med mig hjem, og hænge det op på min væg!! Mens jeg var væk, spurgte hun hvor det nu helt præcis er jeg bor i Danmark, og jeg troede bare at grunden til hun ville vide det, var at hun har snakket en del om måske at komme og besøge mig i DK til sommer, og ville læse lidt mere om byen, men det var altså fordi hun ville være sikker på at hun satte det lille hjerte det rigtige sted. Det var helt sikkert en af de bedste gaver jeg fik i år!

Da hun havde været ovre med gaverne, tog jeg med hende hjem, for at få lidt teenage tid (efter 2 dage i en bil med pigerne, havde jeg brug for at komme lidt ud! haha). Vi sad bare og snakkede. så en film og rigtig hyggede os ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar