fredag den 9. januar 2015

Min travle hverdag

Jeg har godt nok haft travlt på det sidste, så nogle gange kan det godt være svært at finde tid til at skrive, men jeg gør mit bedste for ikke at komme alt for langt bagefter!
Vi er nu i fuld gang med at øve til Musicallen! Jeg har prøve mandag til fredag fra kl. 16-18, men vi er stort set aldrig færdig til tiden, så det går normalt altid 15 min eller der omkring over tid. Det er mange nye ting at have i hovedet, for vi har kun 2 måneder, og der er en masse sange og danse vi skal lære udenad. Derudover har jeg overså folkedans om mandagen og torsdagen, hvilket betyder at jeg går glip af 2 dages prøve om ugen, så jeg bliver nødt til at øve det derhjemme når jeg endelig kommer hjem, og de ændrer hele tiden koreografien så det kan være rigtig svært at følge med nogle gange... Mandag og tirsdag har jeg desuden Young Life og Campaigners så der er jeg faktisk først rigtig hjemme omkring kl 22! Normalt har jeg så onsdag-fredag aften fri til at kunne få slappet af derhjemme og få ordnet alle de andre ting jeg skal.
Der er dog aldrig en uge som er præcis som den forrige, og der er tit en af de aftener som jeg alligevel laver noget på. Weekenderne er også som regel fuldtudbooket, så jeg er overrasket at jeg overhovedet har nok tid til at få sovet nogle gange!

Den her uge forløb rimelig som sædvanligt, udover at jeg onsdag aften var henne ved Puck om aften, sammen med vores ven Jack, for at "fejre" at Puck og jeg er omkring halvvejs gennem vores år i Houston! Jeg kan slet ikke fatte at over halvdelen af tiden allerede er gået, og jeg tror at de næste 5 måneder kommer til at gå meget hurtige end det gjorde i starten! Før jeg ved af det står jeg i CPH lufthavnen og siger hej til min familie igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar