lørdag den 10. januar 2015

Jeg skal til Los Angeles!!

I de sidste på dage har Aly og jeg snakket en hel del om at tage til LA sammen. Det startede ud med, at vi gerne ville tage afsted hele familien i Springbreak og så køre derhen, men det kom vi hurtigt fra igen, da det ville tage os over 2 dage hver vej, og pigerne højst sandsynligt ikke ville kunne klare så lang en køretur.
Aly og jeg ville dog stadigvæk rigtig gerne tage afsted, så vi snakkede lidt mere om det, og så endte vi med at beslutte at tage afsted fra d. 11-17 marts!! Det er bare Aly og mig der skal afsted så det bliver en rigtig tøsetur, hvilket nok skal blive super hyggeligt! 
Seth bliver så hjemme og passer på pigerne, mens vi er væk, men til gengæld tager han så derhen med Stephen i starten af februar, da Stephen skal flytte til LA der (hvilket også er grunden til at vi overhovedet begyndte at snakke om at tage afsted). 
Jeg glæder mig rigtig meget, for jeg har altid gerne ville besøge Los Angeles, og jeg er sikker på at Aly og jeg nok skal få en helt fantastisk tur :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar