mandag den 12. januar 2015

Min uge og German Exam

Den her uge havde jeg vildt travlt! Jeg var nærmest ikke hjemme hele ugen!
Jeg havde skole og teater som sædvanligt (og mandag og tirsdag aften var jeg selvfølgelig til Young Life), men når jeg var færdig der, tog jeg ikke hjem som jeg plejer. Om tirsdagen havde vi en half-day (vi fik fri kl 13) men fordi jeg havde teater, hvor jeg skulle møde kl 14, tog jeg med Puck hjem, fordi jeg nærmest ikke ville kunne nå hjem før jeg skulle til og gå tilbage til skolen. Efter 4 timers prøve, gik jeg hjem til hende igen, og tog med hendes familie ud og spise og hygge.
Torsdag spurgte Emily mig om jeg ville med hendes familie ud og spise, så hun kom og hentede mig efter prøve og kørte mig hjem igen om aften. Fredag var jeg igen ovre hos Puck hvor vi tog i biografen og så "The Imitation Game", som er en virkelig god film! Bagefter tog vi over til et virkelig godt pizza sted og på vej hjem stoppede vi forbi et sted der hedder "The Chocolate Factory", som selvfølgelig sælger chokolade.

Mandag og tirsdag tog vi også "The National German Exam" som er en lang læse- og lytteprøve. Hvis du klarer dig godt kan du få en guld, sølv eller bronze bevis, så jeg krydser fingere for at få en af dem! Mr. Johnson sagde, at han regner med at få resultatet i slutningen af februar eller starten af marts, så der går desværre længe indtil jeg få svar..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar