tirsdag den 28. oktober 2014

Græskar, Halloween fest og et hjemsøgt hus

Så er det et stykke tid siden jeg sidst har skrevet så jeg følte at det var ved at være tid til en lille opdatering.

Sidste uge var bare en hel almindelig skoleuge. Det eneste der var en smule specielt i skolen var at vi havde et projekt i min teaterklasse, hvor vi 2 og 2 skulle vise et lille stykke, men det gik heldigvis godt - jeg fik 100 (hvilket er det bedste) :-)

Mandag var Lucy syg - hun kastede op hele aften - så jeg kunne ikke gå til YoungLife. Om tirsdagen var hun heldigvis rask igen, så jeg tog til Campaigners som sædvanligt.

Min weekend var rigtig travl! Jeg stod tidligt op hver morgen og kom sent hjem og gik direkte på hovedet i seng, fordi jeg var så træt!
Fredag efter skole var jeg i svømmehallen med min familie - det var meget sjovt, for de piger har så meget energi, men det var lidt krævende at holde styr på dem, for de var over det hele!

Lørdag var jeg til Rebuilding Houston Together igen, hvor vi malede videre på huset. Aly og jeg troede at vi ville være færdig før tid, men det vidste sig at vi ikke engang nåede at blive helt færdige! Det er kun småting vi mangler, men alligevel...
Om aften kom Emily og Rodney og hentede mig, og sammen tog vi til Phobia (et hjemsøgt hus). Det var rigtig sjovt, men vi var overhovedet ikke bange. Jeg tror jeg har været på for mange natløb i løbet af min barndom, til at være bange for menneske i mørket der er klædt ud og prøver på at skræmme dig... Bagefter tog vi til en diner, fordi man bliver selvfølgelig sulten af at grine af alle dem der skreg og var vildt bange for at gå ind.

Søndag var jeg i kirke (surprise!) men det er nu meget hyggeligt ;-) Jeg fik snakket med nogle nye mennesker der - det gør jeg nærmest hver gang, og bagefter var vi henne og få frokost på en kinesisk restaurant. Efter frokost kom Emily endnu engang for at hente mig fordi vi skulle hen til en park, for Lisa (en leder fra YoungLife havde inviteret os til græskar udhulning. Det var rigtig hyggeligt! Syntes det er skønt stadig at kunne gå rundt i shorts og t-shirt i slutningen af oktober - og nu er der også kun omkring 28 grader, hvilket er mere udholdeligt end 37!! B-)


Efter vi havde udhulet dem, tog jeg et smut hjem til hende, for at lede efter et kostume, fordi vi skulle have en Halloween fest til Youth, eller en "Holy-ween" fest som Aly kaldte det. Det var virkelig sjovt! Emily og jeg var klædt ud som Hawaii piger, Emma var en ko, og Puck (som jeg havde inviteret) var Appa fra Avatar, Drengene havde ikke klædt sig ud, men vi havde det fedt med vores kostumer. Fordi det var en fest fik vi ekstra god, uhyggelig og "klamt" mad. De havde virkelig gjort noget ud af, vi fik bl.a. blod punch og jord budding med øjne :-P
Vi legede også sardiner som er en leg hvor en person gemmer sig, og alle leder efter ham/hende. Hvis man finder personen skal man gemme sig sammen med dem, indtil der kun er en person tilbage. Nogle var virkelig gode til at gemme sig, og det var rigtig sjovt at se folk gå lige forbi ens gemmested, haha.



I dag var det så mandag, hvilket betød starten på en ny uge. Skolen var skole, så ikke noget specielt der... Om aften havde jeg YoungLife som normalt, men det var en smule anderledes i aftes. I stedet for som sædvanligt til klub, havde de en fundraising middag (for en masse mennesker so ville give penge til dem, på Waltrip High School. Vi kom der for at hjælpe - det eneste som vi faktisk skulle gøre var at komme ind til middagen i 10 minutter med en masse flag og synge en sang... Det var dog fint nok, for så havde jeg bare en masse tid til at snakke med mine venner der. Jeg ELSKER bare YoungLife for der har jeg mulighed for at være sammen med en masse andre teenager, og alle der er bare så søde, og nemme at snakke med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar