mandag den 2. februar 2015

Vejret og Superbowl

Vejret her i Houston har været helt vanvittigt på det sidste! I løbet af ugen har det skiftet mellem 5 og 24 grader på bare en dag! Om mandagen var jeg nødt til at have jakke på, og tirsdag var jeg ved at dø i en t-shirt!
Jeg syntes det er meget mærkeligt, men folk her siger at det er meget almindeligt i februar... Jeg bliver vel bare nødt til at vænne mig til det.

I søndags var det også Superbowl!! Til Youth havde vi en lille fest, hvor vi så det på storskærmen, og spiste en MASSE mad!! Vi kunne slet ikke spise det hele, og der var så meget forskelligt og vælge imellem! Det var en meget spændende kamp (mellem Seattle Seahawks og New Englands Patriots) som Patriots endte med at vinde efter et meget tæt opgør!
Jeg har ikke fulgt super meget med i football herovre, men jeg har da set nogle kampe i fjernsynet engang imellem og været til to skole kampe. Det tog mig lidt tid at lære reglerne, men da jeg endelig lærte dem, fandt jeg ud af at det faktisk slet ikke så kompliceret endda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar