fredag den 27. februar 2015

Rodeo day

I anledningen af at Rodeoet lige er begyndt i houston (og forsætter de næste 3 uger!) Havde vi Rodeo day på skolen. Vi kunne tage "cowboy" tøj på (og vi behøvede ikke og betale) så det var virkelig sjovt og se allesammen have cowboystøvler og hatte på! Folk her har virkelig Texas Pride :-)

Vi lavede ikke det store i mine klasser end at snakke og se film og sådan noget. I Teater lærte Ms. Garcia os at dance linedance, og det var virkelig sjovt! Mange i mine klasse kendte allerede sangene, og nogle kendte endda dansene. Nogle af sangene vi dansede til var Cooperhhead Road, som nok var min favorit da den er sjov og ikke særlig svær, og Footloose som til gengæld er virkelig hurtig!

Da vi havde frokost pause holdte de også et min rodeo. Der var en masse små boder hvor de havde små spil, og i et hjørne havde de også et lille dyrskue hvor de havde får, en lama og endda en lille gris! De satte også country music på, og alle begyndte at danse linedance til musikken! Det er først rigtig gået op for mig nu hvor meget folk her elsker deres countrymusik!
Til et rigtigt rodeo skal man jo også have en mekanisk tyr, så selvfølgelig havde Reagan det, og som en god udvekslingsstudent skal jeg jo sige ja til alt. Det er faktisk en hel del sværere end det ser ud til, men også ret sjovt :-P

Min lille nye ven

Den mekaniske tyr!

Jack, Puck og mig

Her er der en lille video af mig på tyren (jeg kan ikke finde ud af at vende den rigtigt...) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar