lørdag den 14. februar 2015

Valentines day

I USA kan de godt lide og gøre noget ud af deres højtider, og selvom vi også har taget de fleste af dem til os hjemme i Danmark, er det alligevel ikke så stort som herovre.
En af de højtider er foreksempel Valentines day! I DK har jeg aldrig fejret det (der er det jo mere noget som par gør) men herovre er det faktisk en stor højtid. 
Reagan havde en free dress day, hvor man kunne have rødt på hvis man er i et forhold, lyserødt hvis det er kompliceret, og hvidt hvis man er single... Så Puck og jeg tog I skole i hvidt fra top til tå! haha 
Det var virkelig sødt at se alle de forskellige par går og give hinanden gaver (fordi det var en lørdag, fejrede vi det om fredagen i skolen)
Min ven Jack, som Puck og jeg altid spiser frokost med, gav os hver en rød rose og et chokolade hjerte, da han vidste at vi ikke rigtig fejre det i Europa. Det var virkelig sødt af ham! 
Alle var bare i et virkelig godt humør den dag, og det var virkelig rart at gå rundt og se alle sammen så glade. 
Efter skole havde jeg selvfølgelig musical øvelse, indtil klokken 18, men bagefter tog jeg ikke hjem, fordi Emily familie gerne ville tage mig med ud og spise i dagens anledning. Så da jeg endelig kom ud fra prøve, holdt Emily og ventede på mig, men hun ventede ikke tomhåndet! Hun havde en pose med til mig, med nogle forskellige små pakker, som chokolade og en bamse etc. (Valentines day er hurtigt ved at blive en af mine ynglings højtider! tihi) 
Til aftensmad tog vi hen på en mexicansk (surprise!) restaurant, som nok er et af de bedste steder jeg har været endnu! Det var virkelig godt, men du fik nogle monster portioner som var umulige at spise op. 
Efter middag, tog vi hjem til dem igen, hvor vi så en film, inden det var tid til at jeg skulle hjem igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar