søndag den 10. august 2014

Farvel og på gensyn

Så er der ikke mange dage tilbage i Danmark!! Om kun 3 dage sidder jeg i New York! Derfor har jeg også brugt de sidste uger på at få pakket/gjort rent på mit værelse og sagt farvel til alle mine venner og familie.

Jeg startede med at pakke alt på mit værelse ned i papkasser for lidt over en uge siden, og derefter tog jeg alt mit tøj ud af skabet og gik i gang med at sortere det. Det endte med jeg havde en KÆMPE bunke med tøj som ikke skulle med, og en lille bunke med tøj som skulle med. Jeg tager kun lige med, så jeg har til de første par dage (der skal jo også være plads til noget shopping i New York!), og jeg skal jo alligevel have uniform på i skole ;-)

Udover at rydde op og sortere tøj har jeg også haft besøg af en masse folk! Jeg havde nogle af mine rigtig gode veninder på besøg i sidste uge, hvor den ene blev og overnattede, og dagen efter kom hele min familie på besøg. I fredags havde vi også vores venner fra KFUM & K på besøg, og det var virkelig hyggeligt lige at se dem endnu engang, inden jeg forlader Danmark i 10 måneder :-)

I dag har jeg også sagt farvel til min lillebror, fordi han skulle begynde på Vesterbølle efterskole (hvor jeg også selv har gået i 2 år). Selvom han glædede sig rigtig meget til at begynde, var det også ret trist, og jeg må da også indrømme at jeg (og ham!) fældede en tåre eller to :-(

I morgen begynder min tvillingebror også på HHX i Aalborg - Det bliver virkelig mærkeligt ikke at følges af mere, for det har vi altid gjort (vi har aldrig nogensinde været væk fra hinanden i mere end en uge!) Jeg er dog sikker på at han nok skal få det godt, men jeg kommer også virkelig til at savne ham og resten af min familie...

Det har været rigtig hårdt at sige farvel til så mange af mine venner og familie i den sidste uges tid, men jeg glæder mig også mega meget til at skulle afsted.
Jeg er også næsten klar nu! Kufferten er så godt som klar til at blive lukket, jeg har fået hævet nogle dollars, printet de sidste papirer og modtaget mine flybilleter. Så nu er der faktisk ikke rigtig mere at gøre, end at vente til at det bliver onsdag...

Det sidste familiebillede vi tog inden min lillebror tog på efterskole




Ingen kommentarer:

Send en kommentar