søndag den 24. august 2014

Hillsong Worship koncert

I går var jeg et smut i The Galleria, som er et KÆMPE stort indkøbscenter! Det er virkelig flot, men jeg fik ikke rigtig set omkring, for vi havde ikke så lang tid der. Grunden til vi tog derhen var faktisk fordi at pigerne havde plaget Aly om at få lavet huller i ørerne, og hun havde givet dem lov. Da vi var der ombestemte de sig dog (de var vis ikke helt klar til det alligevel).

Til middag var vi bare der hjemme, og om aften tog Aly og jeg hen til St. Matthews (kirken de går i, hvor Aly også arbejder) hvor vi skulle mødes med nogle andre fra ungsomsgruppen, og et par stykker fra en anden metodist kirke, fordi vi skulle til en Hillsong Worship koncert (Hillsong Worship er et kristent rockband fra Australien som lige nu er på turné i USA).

Vi startede med at tage på Torchy's Tacos, hvor de laver virkelig gode buritos, og derefter kørte vi hen til koncerten, hvor man skulle have tjekkes ens taske - det gør man åbenbart alle steder hvor der er mange mennesker samlet.
Koncerten var helt vild fed! Jeg har aldrig prøvet noget lignende... Sangene var rigtig gode og det var virkelig gennemført. Alle sangende handlede selvfølgelig om Jesus og Gud, og lige pludselig skulle vi alle sige trosbekendelsen, og der var også en af sangerne som fortalte om hvad Gud har betydet i hans liv. Folk havde også deres hænder op rigtig meget af koncerten (praise the Lord, Halleluja og alt det der!) I kan få lidt af en fornemmelse af hvordan det var, ved at se den her video som jeg fandt på YouTube ;-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar