lørdag den 7. marts 2015

Seussical!

Efter rigtig mange øvetimer var det endelig blivet tid til at vi skulle fremføre vores musical! De sidste to uger havde vi øvet hver dag indtil klokken 20, så jeg var ved og være klar til og få det overstået, selvom jeg syntes det var rigtig sjovt!
Den sidste uge var vi ved og være en smule bekymret fordi der var 2 scener vi stadig ikke havde prøvet, men vi nåede heldigvis og få styr på det hele inden åbningsdagen.

Vi skulle fremføre det to gange - om torsdagen og fredagen, så de dage havde jeg super travlt!
Torsdag havde Ms. Garcia taget os på en "in-school field trip" hvilket betyder at vi er undskyldt for vores klasser selvom vi er på skolen, så vi kunne øve hele dagen, så vi kunne være helt klar til om aften. Vi kørte hele showet igennem 3 gange, og så skulle vi igang med og ordne vores hår og makeup. Da jeg spillede Cindy Lou Who, skulle jeg have mit hår sat op på toppen af mig hoved med en stor rød sløjfe! Det tog næsten en time for dem at gøre, og jeg havde ståltråd og piperenser flettet ind i mit hår for at det kunne holde, for ikke at snakke om en halv bøtte hårspray! Vi skulle også have vildt meget makeup på, og det skulle gerne være farverigt, så vi så rigtig sjove ud! haha

Puck og hendes værtsfamilie (og nogle af mine andre venner kom og så det torsdag aften, og Aly og pigerne kom fredag (Seth kunne ikke komme).
Inden showet var rimelige nervøse backstage for at vi ville glemme nogle af dansetrinene eller en linje i en sang eller noget lignende. Det gik heldigvis rigtig godt, selvom vi havde nogle tekniske problemer, men folk kunne stadigvæk rigtig godt lide det! Den aften kom jeg nok hjem omkring kl. 23, hvor jeg var så træt at jeg nærmest ikke orkede at tage alle hårnålende ud af mit hår eller tage min makeup af før jeg faldt i søvn!

Fredag var der en masse som havde været og se showet der kom op til os og sagde at de havde elsket showet, så det var rigtig rart :-) Rigtig mange af mine venner havde set det, og snakkede og hvor meget de havde nydt det, og der var endda nogle som havde købt billeter til og se det igen!

Lige så snart jeg var færdig med skole den dag, gik jeg ned til Performance hallen for at blive klar til showet igen. Det tog os næsten 4 timer for alle sammen og blive klar!! Vi nåede kun lige og blive færdig til at gå backstage inden de lukkede folk ind. Fredags show gik meget bedre end aften før (selvom det også var gået rigtig godt!) og jeg var rigtig trist over at det var det sidste show, men samtidig glædede jeg mig også til og få noget mere fritid igen! Fordi vi skulle have taget en masse billeder efter showet af vores forældre og skoleavisen, kom jeg ikke hjem før midnat! Hold da fast hvor var jeg træt dagen efter, men det havde været det hele værd, og jeg er virkelig glad for at jeg besluttede mig for at gå til audition :-)

her er der en lille video fra slutningen af showet 


Her kan i se vores meget farvestrålende makeup!

Skuespillerne i alle deres kostumer

Jungle væsner

mig der får ordnet mit hår...










Ingen kommentarer:

Send en kommentar