søndag den 29. marts 2015

Lidt af hvert

I går var der Seth's fødselsdag. Han blev 42 så for at fejre dagen tog vi med Bonnie hen på en af hans ynglings thai restaurant. Pigerne havde været oppe og lave morgenmad til ham - eller de prøvede i hvertfald, men han var hvis ikke så vild med brændte æg med skaller i, haha!

Efter frokost var jeg nødt til at tage hele vejen til Tombail (45 min væk), sammen med Victor, Brian og Puck fordi vi skulle opvise vores folkedans for en sidste gang. Vi var en smule forsinket fordi vi ikke rigtig kunne finde stedet. Vi kom dog lige i tide til at det var vores tur, og 30 min senere var vi på vej hjem igen. 

I går var jeg ude for at shoppe lidt med Emily, hvilket altid er hyggeligt. Vi var ude for at kigge på prom kjoler, der er om et par uger, og det var virkelig sjovt at prøve alle de mange flotte kjoler, og der er RIGTIG mange af dem, og de fleste af dem er rigtig dyre! Jeg fandt dog en kjole jeg rigtig godt kunne lide fra Nordstrom, lige inden vi skulle til og hjem så det var bare perfekt :-) 
Det var ikke første gang jeg var uge for at kigge efter en kjole. Puck og jeg havde også været ude for at kigge i sidste uge, men jeg havde ikke fundet nogen jeg kunne lide. 
Prom er den 25 April, og vi er begge to blevet inviteret af nogle af vores Senior venner. Victor spurgte mig for et par uger siden, og Kristian spurgte Puck i fredags. Vi regner med at gå i en gruppe med Spy og Jack (som er Spy's date) så det kan ikke andet end blive sjovt! Jeg glæder mig rigtig meget - prom er noget som jeg har set frem til hele året!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar