mandag den 23. marts 2015

Houston Rodeo

Søndag tog jeg med Emily til Rodeoet, hvilket jeg havde glædet mig til hele året. Rodeoet var noget af det første som folk havde sagt at det SKULLE jeg bare opleve, da det er et af højdepunkterne for hele året i Houston. Emily og jeg havde købt billetter allerede engang i januar den første dag de kunne købes! Vi ville begge gerne ind for at se Luke Bryan (han er en af de mest berømte country musikere i USA)
Emily's mor kørte os derind fordi det ville være umuligt at finde en parkerings plads noget sted, og så vi ikke behøvede at betale for at parkere.
Selvom vi kom ret tidligt var det PROPFYLDT! En af grundene var at det var den allersidste dag for Rodeoet, men også fordi at det var Luke Bryan som skulle spille, og at koncerten var fuldstændig udsolgt! Stort set alle der var der havde cowboystøvler på og rigtig mange havde også en hat på, så jeg kunne virkelig føle jeg var i Texas ;-) haha
Vi brugte de første par timer for at gå rundt og se dyrskuet, og prøve nogle af forlystelserne, selvom køerne var fuldstændig vanvittige...
Omkring kl 15 gik vi ind for at se rodeoet, hvor de kæmpede i alt lige fra tyreridning til kampløb! Det var så mærkeligt at se, fordi det virker som noget man ser på film, og ikke noget jeg nogensinde havde troet jeg ville se i virkeligheden. Det tog dem næsten 3 timer for at få alle disciplinerne afgjort, så at koncerten kunne starte.
Da de slukkede for lyset og Luke Bryan kom op på scenen gik allesammen amok! Alle pigerne begyndte at skrige, det er lige før man skulle tro at man var til en Justin Bieber eller One Direction koncert! Jeg må dog indrømme at han var virkelig god, og jeg kunne rigtig godt lide hans sange, og jeg var overrasket over at jeg faktisk kendte en del af dem, og kunne synge med på omkvædene.
Klokken var nok næsten midnat før jeg kom hjem, og der var jeg så smadret at jeg faldt i søvn lige så snart at jeg lå i min seng! Det var helt sikkert en sjov oplevelse, og jeg ville skam ikke sige nej til at tage til det igen engang i fremtiden ;-)

Os med Astrodomen i baggrunden - og ja, jeg har cowboystøvler på ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar