torsdag den 23. januar 2014

Rettelser til ansøgning

I går kom den længe vente mail fra Explorius (okay, har kun ventede siden jul, men det føles bare som rigtig lang tid!)
Jeg har nemlig endelig fået mine rettelser til min ansøgning! Der var faktisk ikke så mange rettelser, som jeg havde frygtet, men til gengæld var der en KÆMPE stor en! Det viste sig nemlig at min læge havde skrevet alle datoerne på min vaccinationseddel forkert!! På engelsk skriver man nemlig måned før dato - modsat på dansk, og det havde hun lige overset (selvom det stod ret tydeligt på sedlen) så den skal jeg have lavet helt om...ØV!
Udover den fejl lægen havde lavet, var der ikke det helt store. Min far manglede at skrive under et enkelt sted, og der var et par enkelte ord som de mener jeg skal ændre. F.eks. har jeg skrevet jeg er meget uafhængig, og i USA er det åbnbart ikke en god egenskab, så de mener at jeg skal skrive at jeg er meget moden i stedet for...

Jeg håber at jeg kan få rettede de sidste par detaljer i weekenden, så den forhåbentlig snart kan blive sendt til USA, så CETUSA kan begynde og finde en værtsfamilie til mig. Jeg håber godt nok meget, at jeg hurtigt får min familie, så jeg kan researche om stedet, og få skrevet lidt med familien.

4 kommentarer:

  1. Hej, har du egentlig fået dit resultat fra eltis-testen tilbage? :-) Og min læge havde også lavet den samme fejl, med datoerne, haha.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lærke Cecilie.
      Du må meget undskylde at jeg ikke har svaret dig noget før!
      Jeg har ikke fået mit resultat tilbage endnu - jeg tror ikke at de ar fået den der omregnings nøgle ting de snakkede om, og de kan jo ikke rette dem uden den...
      Ej, hvor sjovt at din læge lavede den samme fejl! Man kan jo også godt forstå det, når datoerne vender omvendt i USA - den fejl kommer jeg nok også til at lave et par gange, næste år, haha...

      Slet
    2. Det gør slet ingenting ;-) Min veninde, som også var med til testen i Vejle, fik for en uges tid siden en mail fra hendes kontaktperson om at hun havde bestået testen?
      - Og det gør jeg garanteret også, haha :-)

      Slet
    3. ej hvor snyd! Så håber jeg godt nok også at vi snart hører noget ;-)

      Slet