tirsdag den 28. januar 2014

Resultat af ELTIS-testen!

Jeg bestod!!!

Jeg må indrømme at jeg også havde regnet med at bestå, men jeg har stadigvæk ventet på den mail i spænding. Det var virkelig en KÆMPE lettelse at få af vide at det var gået godt, og at jeg ikke skal tage den om... det havde bare været så træls og besværligt!
Da jeg fortalte min engelsklærer om resultatet (jeg fik mailen i en engelsk time) spurgte han også bare, om jeg overhovedet havde været i tvivl om at jeg ville bestå, fordi jeg normalt får 12 i engelsk - han ville ligefrem havde været skuffet, hvis jeg ikke havde klaret den med bravur!
Jeg gad dog godt vide, hvor mange rigtig svar jeg havde, for det stod der ikke noget om i mailen, men det vigtigste er jo også bare at jeg bestod, og så kan det andet vel være ligemeget.



Jeg har også sendt min rettede ansøgning tilbage til Explorius i går - nu går jeg så bare og venter på, at den bliver sendt til USA, så de kan finde en familie til mig. Krydser fingre for at det ikke tager al for lang tid :-)

1 kommentar: