tirsdag den 26. november 2013

Så meget at gøre, og så lidt tid!

Lige nu sidder jeg i min seng på mit værelse, og prøver at tage mig sammen til at skrive min ansøgning. Det er dog lettere sagt end gjort! Der er vildt meget som skal udfyldes, og meget af det ved jeg ikke helt hvad jeg skrive ved! En kæmpe del af ansøgningen går ud på at beskrive sig selv, og det har jeg virkelig svært ved. Det kan jo godt være at jeg selv føler at jeg er meget åben, men føler andre også det? Jeg bliver helt stresset bare af at tænke på det...men der er ikke noget af gøre. For at komme afsted skal den udfyldes, så jeg må bare tage mig sammen og få det gjort, for jeg har kun 4 uger tilbage til at gøre det i!
Hvis der er nogen der har nogle gode tips til hvad man skal skrive i sådan en, må i meget gerne dele lidt ud af jeres visdom i kommentarfeltet ;-)

Udover det havde jeg også fødselsdag i går! Jeg er nu officielt 17 år gammel. Rasmus (min tvillingebror, som sjovt nok har fødselsdag den samme dag som mig) og jeg havde en rigtig god dag, hvor vores mor kom op på skolen med kagemand og gaver.
Det er meget mærkeligt at tænke på at næste gang jeg fylder år befinder jeg på den anden side af jordkloden, langt væk fra min familie her i Danmark...

2 kommentarer:

  1. Hej Sara! Jeg blev færdig med min ansøgning i sidste uge (fik dog også mine ansøgningspapirer, en del tid før dig). Men jeg synes også det var super svært at beskrive mig selv, så jeg fik mine veninder til at skrive et kort resume af mig, også brugte jeg nogle af deres kommentarer, og det hjalp en hel del! Også pyntede jeg også en hel del på det. Også husk at skriv ting som at du er hjælpsom, åben for nye ting osv. men det stod der sikkert i forvejen en hel del om vejledningen du har fået af explorius ;-)
    - Og tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Lærke Cecilie.
    Super godt råd, det vil jeg prøve ;-)

    SvarSlet