tirsdag den 19. november 2013

Velkommen til bloggen

Hej allesammen, og rigtig hjertelig velkommen til min blog.
Den her blog kommer til at handle om mit år som udvekslingsstudent i USA 14/15 med Explorius, og tiden op til afrejsen. 
Der er stadig rigtig lang tid til sommer, hvor jeg skal afsted, men forberedelserne er allerede i fuld gang, så jeg tænkte, at jeg nok hellere måtte oprette en blog med det samme. 

Grunden til at jeg har oprettet bloggen er så min familie og venner kan følge med i mit liv mens jeg er væk, men alle er meget velkomne til at læse med. I er også altid velkommen til at skrive til mig og spørge løs om alt mellem himmel og jord; intet er for småt eller stort! 
jeg har længe gået og tænkt på at blive udvekslingsstudent, og nu har jeg endelig fået overtalt mine forældre, så nu er det eneste jeg faktisk mangler, at skrive min endelige ansøgning færdig og vente!

Min plan er at bruge den her blog rigtig meget, så folk kan følge med i hvad jeg går og laver, og så jeg kan se tilbage på den, engang når jeg er kommet hjem til Danmark igen.

Organisationen som jeg skal rejse med



2 kommentarer:

  1. Hej Sara :)
    Jeg skal også selv til USA i 14/15 :)
    Jeg rejser dog med MyEducation :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor hyggeligt :-)
      Har du selv en blog eller noget?

      Slet