søndag den 15. december 2013

Update omkring ansøgning

Det her bliver bare et lille kort indlæg, fordi der er ikke sket det helt store siden sidst.

Jeg kæmper med at få min ansøgning lavet færdig til tiden. Jeg skal gerne have sendt den på lørdag, og mangler stadig at ordne nogle af punkterne.


Jeg mangler stadig at få skrevet "letter from you" færdig, og mine forældre har fået lavet "letter from your parents" men jeg skal lige have oversæt det til engelsk. Så er der nogle lægepapirer som min mor skal hente ved lægen på torsdag, og de papirer som skolen skal udfylde mangler jeg at få tilbage fra min lærer.

I går var jeg også inde ved lægen for at blive vaccineret igen! Det gik meget bedre den her gang (jeg græd kun lidt) og jeg besvimede ikke engang, så jeg er lidt stolt ;-)

Jeg glæder mig dog til at det her bøvl omkring ansøgning er ovre, for det tager virkelig lang tid og man bruger rigtig mange kræfter på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar